Otse põhisisu juurde

25-31.detsember - vaikselt trennilainele tagasitulemine :)

Mul on detsember olnud nii kiire kuu, et isegi trennid jäid vahepeal soiku. Detsembrikuu viimasel nädalal oli mul üle pika aja lahedam graafik, rohkem vaba aega ja tänu sellele sai ka pisut trenni tehtud. Nii jooksmisele kui ka jõusaalile oligi juba liiga pikk paus tulnud, aga küllap kulus see väike (aktiivne ja väga töine) puhkus ära. 😊

Esmaspäevast vaba päeva kasutasin selleks, et teha üks tore jalutuskäik. Kõndisin peaaegu 6 km.

Teisipäeval sain vaid ühe kilomeetri kõndida, aga lisaks sellele sain üle pika aja joosta. Sörkisin 5,12 km ajaga 27:34. Viie kilomeetri ajaks tuli täpselt 27 minutit. Kõige kiirem oli esimene kilomeeter (kohe näha, et pole ammu jooksnud) ajaga 5:13 min/km ning aeglaseim oli kolmas kilomeeter ajaga 5:41 min/km. Jooks ei olnud kerge, aga hea meel oli üle pika aja joosta.

Kolmapäeval kõndisin soojenduseks 3 km ning pärast seda jooksin 6 km ajaga 31:57. Sel korral oli aeglaseim kilomeeter esimene ajaga 5:35 min/km ning kõige kiiremini jooksin viimase kilomeetri ajaga 4:57 min/km. Kuigi jõululaupäeval ning 25.detsembril oli minu kodukandis veel lumi maas, siis nüüdseks on see täielikult sulanud. Tänu sellele, et lund pole, saab ka kergemini toast välja jooksma. Lumega saaksin veel parema meelega toast välja, aga siis ma eelistan jooksmisele kõndimist.
Kolmapäeva õhtul kõndisin veel 3,66 km. Võin öelda, et sel nädalapäeval tuli korralik kilometraaž mul.

Neljapäev oli mul järjekordne vaba päev ning külastasin Pühajärvel asuvat jõusaali. Mul oli juba pikk paus sisse jäänud ja kartsin, et olen kaalulanguse tõttu veel nõrgemaks jäänud, aga õnneks nii hull asi polnud. Kui lähen nö oma lemmikosakonda (enne teen jalgadele, kõhule, seljale harjutusi), kus on hantlid, siis seal tuleb ikka elevus sisse, kui näen, et pole nõrgemaks jäänud. Alustades kergemate raskustega sai lõpuks ka 12 kg-sed hantlid paar korda kummagi käega üles tõstetud. Kui viimane kord kangi tõstsin, siis üle 35 kg ma ei proovinudki. Sel korral aga tõstsin üles 45 kg (ma ise kaalun alla 45, praegu kahjuks tegelikult isegi alla 44,7). Enda (norm)keharaskuse suutsin üles tõsta. 50 kg kangi tõstmine tuleb kunagi hiljem. Selle suutsin kull liigutada paigast, aga tõsta ei suutnud (veel). 😊
Nädalavahetus on mul aga trennivaba ja niikuinii olin ja olen tööl.

Nädal pildis (pluss siis jõusaal mingi 1:45, mis siit pildilt puudu).


Kuna sel nädalal jõudsin nii kõndida, joosta kui ka jõusaalis käia, siis olen väga rahul nädalaga. Favebookis on üks challenge, et "Olen terviserajal 1.jaanuar." Osalen selles ning teen sel päeval uue aasta jooksu. Praegune nädal andis mulle tagasi motivatsiooni teha trenni. 

Motivatsioon oleks veel suurem, kui suudaksin ka kaalus pisut juurde võtta, selle asemel, et alakaalulisena veelgi kaalu kaotada. Loodan siiski, et saan selle kaalumure lõpuks korda. Jälgin, et sööksin iga päev valgurikkaid tooteid. Tahan kaalust juurde võtta ikka tervislikult. 😊

Ilusad aastalõppu kõigile mu blogi lugejatele! 😊

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu tellimused Aliexpressist 2014-2016

Panen siia pildid väikese selgitusega toodetest, mis olen ostnud. Pildid panengi konkreetselt enda asjadest, nii nagu nad kätte sain. Mu kõige esimene proovitellimus oli 16.mail 2014. Tellisin 6.35 eurot maksva siidise vööga kleidi S suurus. Minu mõõdud ongi XS/S (rohkem XS). See oli mulle paraku tiba suur ja ebaõnnestunud ost. Seda kleiti mul enam pole alleski. Nüüd oma aliexpressi lehelt vaadates näen, et olen tellinud samal päeval kaks kleiti. Tellisin ka ühe kollase suvekleidi, maksis 7,09 eurot, samuti S suurus. See oli üks mu lemmikkleite. Panen nüüd ka paar pilti, kus mul on see kleit seljas. :) Sellest kleidist ma jäin ilma, sest juhtus üks tobe õnnetus. Maal trügivad ikka sügisel rotid kappi, mu lemmik kleit oli mingi kurja roti poolt nii katki näritud, et pidin ära viskama. Seda toodet seal enam müügil pole ka, muidu telliks uue, vb sinise, sest tumesinine tundus ka väga ilus. Ma olen sel esimesel korral prooviks kohe mitu asja tellinud, tellisin

Kauneid kohti Eestimaal (Põhja-Eesti ümbrus)

Kuna ma käisin juuli lõpus/augusti alguses meie kodumaa kaunites paikades, siis otsustasin teha sel teemal siia blogisse ühe postituse. Nii mõnigi koht oli minu jaoks täiesti uus. Käesoleval aastal on "Puhka Eestis" eriti teemas. Kusjuures meil saab puhata küll. Siin postituses mainitud kohtades  käisime kolme päeva jooksul (aitäh mu  tädile , kes mind neisse kohtadesse sõidutas). Teksti tuleb siin vähe, pilte palju (fotod on tehtud tavalise nutitelefoniga). Esimesel päeval külastasime Jägala juga. Kusjuures mina polnud seal varem käinud. Tegemist on looduslikult ilusa vaatamisväärsusega. Samas jalutamist on seal vähe, vähemalt mulle tundus vaid üks pisike rajake olevat. Kui olime juga, sh jõge, piisavalt imetlenud, läksime vaatama 5 km eemal asuvat Linnamäe hüdroelektrijaama. Õhtupoole jalutasime Kadrioru pargis, sh roosiaias. Park ja roosiaed on mõlemad nii ilusad, et muudkui pildista ja imetle.  Teisel päeval k

Teekond elu esimese operatsioonini ning operatsioon ise (laparoskoopia)

Kui mul 2019 aasta veebruaris esmakordselt müoom diagnoositi, ei osanud ma sellest esialgu mitte midagi arvata. Arst ütles vaid, et ma tuleks aasta pärast kindlasti kontrolli tagasi, aga kui probleeme tekib, võin alati ka varem tulla. Läksin ära, koduteel mõtlesin, et müoom - ma olen seda sõna kuulnud, aga mis see on. Googeldades ehmatas esimese hooga sõna kasvaja ikka väga ära. Uurisin netist selle kohta edasi ja sain aru, et karta pole mul midagi vaja. See healoomuline kasvaja avastataksegi enamjaolt tavalise günekoloogilise läbivaatuse käigus ultraheliga. Pahaloomuliseks muutumise tõenäosus alla 1 protsendi. Sümptomite puhul on naistel sagedaseimaks kaebuseks väga vererohked päevad. Seda probleemi mul polnud. Müoom oli mul väga väike kah - 2,2*2,4 cm. Internetist selle haiguse kohta uurides jäi silma vaid nii palju, et peale esmaskordset avastamist tasuks minna uuesti kontrolli poole aasta pärast. Elasin siis oma tavalist elu edasi, probleeme polnud. Pikematel jooksudel (marat